DNT digitaliserer fjellpasset med ny tur-app for barn

Med den nye appen Kul Tur kan du barna score poeng for ulike leker og aktiviteter på tur. Appen er for barn mellom 4 og 12 og kun tilgjengelig på iPhone.

Sist oppdatert 4. juni 2020 kl 07.45
barn barkebåt DNT utemagasinet friluftsliv lek kul tur app android apple
Å bygge en barkebåt er en av de poenggivende aktivitetene i Kul Tur-appen. Foto: DNT

Kul Tur er en form for "gamification" av oppgaver og aktiviteter på tur, slik som overnatting, matlaging, gjemmelek, utforskning av naturen og mere.

Appen skal ha over 40 ulike aktiviteter fordelt på 3 ulike nivåer, eller "brett" som man sier i spill-verdenen. Du kan laste ned Kul Tur her!

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer UTE,

Terrengsykkel, Fri Flyt, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
Betal smartere med Klarna.

Abonnementene fornyes automatisk og kan sies opp når som helst, men senest før perioden utløper.

Utemagasinet.no er friluftsfolkets nettsted. Gjennom grundige utstyrstester, turreportasjer, og intervjuer med aktuelle friluftsprofiler får du inspirasjon og tips til dine egne turer.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

annonse
Relaterte artikler
annonse

Utemagasinet.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen Vesteng | Journalist: Gunhild Aaslie Soldal | Tips til redaksjonen

Kommersiell leder: Alexander Hagen