Her koker vi riskakene i kokosmelk i stedet for vann. Disse riskakene inneholder også pistasjnøtter, som gir dem høyere fiberinnhold, for ikke å snakke om smaken!Oppskrift Cirka 25 riskaker500 g arborioris8 dl kokosmelk1 ts vaniljepulver2 ss sukker2 ss kokosolje100 g hakkede pistasjnøtter200 g philadelphiaost1 dl agavesirup100 g kokosmasse1 plastpose, 3 liter med ziplockaluminiumfolie  UTE-MAT • Pizza på bålet • Ein smak av arabisk • Bake brød på tur – klart det går an Framgangsmåte ➀ Kok opp ris, kokosmelk, vaniljepulver, sukker og kokosolje i en kasserolle eller riskoker.➁ Når risen er ferdigkokt, løft av lokket og la det stå til kjøling i 10-15 minutter.➂ Hakk pistasjnøttene. Bland inn philadelphiaost, nøtter og agavesirup. Rør godt.➃ Ha massen over i plastposten og klem den flat. La den hvile i kjøleskapet i minst fem timer.➄ Ta deigen ut av posen og skjær til ønsket størrelse.Rull bitene i kokosmasse og pakk dem i aluminiumsfolie. Riskakene holder seg i 8-10 dager i kjøleskap. Pakk de en og en om du ønsker å fryse dem ned, de har en tendens til å bli litt mykere i konsistensen når de tines.